“Κλάσματα και παιχνίδι.”
Με αφορμή την 4η ενότητα των μαθηματικών της Γ΄τάξης “Εισαγωγή στα απλά κλάσματα ” και επειδή υπήρξε μια δυσκολία στο να καταλάβουν οι μαθητές ότι το κλάσμα δε δείχνει πάντα μονάδες πραγμάτων αλλά ίσα μέρη, χρησιμοποιήσαμε μπισκότα και φρυγανιές ώστε να καταλάβουν μέσα από βιωματικό παιχνίδι την έννοια του κλάσματος (χωρίζω σε ίσα μέρη και παίρνω ό,τι μου λέει ο αριθμητής). Στο τέλος της κάθε διαδικασίας, οι μαθητές έτρωγαν τα μπισκότα που αναλογούσαν στο δικό τους κλάσμα. Η δραστηριότητα τούς άρεσε πολύ!
Έχω 14 μπισκότα…
Θέλω…
Χωρίζω σε 2 ίσα μέρη…
Τρώω τα μπισκότα που μου αναλογούν…
Έχω 12 μπισκότα…
Θέλω…
Χωρίζω σε 4 ίσα μέρη…
Τρώω τα μπισκότα που μου αναλογούν…
Έχω 10 φρυγανιές…
Θέλω …
Χωρίζω σε 5 ίσα μέρη…
Τρώω τις φρυγανιές που μου αναλογούν…
Καλά παιχνίδια και καλή όρεξη!